Trippin on hearts

Jag måste skälla lite på mig själv och säga att det verkligen inte är bra att vakna 14.00 på en söndag.
Skola imorron ju, hur ska jag orka ta mig upp? Egentligen är jag lite taggad på skola.
Har ingen aning om varför, men det känns som jag fått lite motivation från... vem?
Men iaf så har min hosta brytit ut, tack Helena, verkligen. ♥
Nejmen, jag får väl faktiskt skylla mig själv eftersom jag umgåtts med henne.
Det blev en sen kväll igår, mötte Amanda,Helena och Sofia på Shell vid kanske niotiden?
Iaf vi cyklade till Spångarna och kollade läget där sen cyklade vi med en massa till Medan.
Annica sjöng och Tobias skrek? Nej, men bra lät det iaf. Rysningar!
Sen cyklade jag och Helena hem till henne, såg film och drack teè.
Sen cyklade jag hem vid tvåtiden och hon följde mig en bit som vanligt.
Jag kom inte i säng förräns fyra hemma eftersom jag låg och läste.
Och nu har jag läst ut varenda bok som jag lånat och jag döööör.
Jag får typ abstinens, m å s t e   h a   b ö c k e r .
Så imorron blir det att låna och lämna tillbaka!
Men nu ska jag byta om från pyjamas till vanliga kläder sen iväg till Helena!
Ha det bra, puss :)



<3 / jasmin, now that you're gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0