written by the hands of god

Åh, jag har såå tråkigt. Och det är fint väder som fan.
Men jag får inte fara ut! Är alldeles för förkyld för att vara ute och springa.
Så idag var jag hemma från skolan. Men imorron måste jag till skolan!
Har inte tid att vara sjuk. Så jag har bara släppat runt fötterna i huset.
Eller jag har faktiskt städat lite, vilket är bra. Hihi!
Sen har jag pratat i telefon med Jennifer. Väldigt länge faktiskt.
Och vi har bestämt att vi ska på Storsjöyran & Gatufesten i sommar.
Sen har vi även konstaterat att Jennifer har sjukt mycket otur.
Och jag är bara onaturligt klumpig. Vad är värst?
Förresten! Så fyller ju min fina pappa år idag. Så grattis till honom.
Så jag har ätit en massa tårta idag, vilket satt bra i magen.
Men nu ska jag städa lite mer i mitt rum sen ska jag nog sätta på en bra film.
Vi hörs, pusshej!





<3 / jasmin, it happened so fast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0