why facebook, why?!

Asså varför finns facebook? Jag borde ha börjat plugga för länge sen.
Men nehepp, då kom facebook och nu sitter jag klistrad framför datan.
Men jag ska logga ut nu, fast jag har en massa trevliga randoms som skriver hehe..
Tro det eller ej, men dom har faktiskt nästintill lika bra humor som jag.
Fast det finns bara en som kan ha lika bra humor som mig.
Och det är ingen annan än Jennifer Gustavsson!
Fast mina andra knottar till vänner är jädrans nära! ;)
Men nuni, nu måste jag verkligen plugga.
Imorron blir det att kila iväg och väcka fröken Gustavsson förresten.
Önska mig lycka till, för jag tror inte att det kommer gå så bra.
Sovgott, puss.


<3 / jasmin, mama take this badge from me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0