whiskey lullaby

Åh, jag är så trött. Men jag måste göra klart biologin.
Egentligen har jag inte så mycket kvar, men jag orkar inte..
Idag har jag varit med Emma, vi handlade till norgetrippen.
Och haha, vi handlade inte lite. Blev nästan 300 va?
Lite var det iaf inte, massa mat och powerking framförallt.
Sen for vi ut och cyklade efter vi handlat.
Cyklade till skolan för att prata med Madde och sen till Kalles.
Sen for vi och åt på Mathörnan och fick sällskap av min Snäcka.
Där satt vi ett bra tag och pratade. Alltid lika kul. :)
Efter det gjorde vi Jennifer sällskap och cyklade med hon ända fråm till dörren!
Det ni, vilka gentlekvinnor vi är va? Haha.. *ppprrft-okerface*.
Sjukt kul hade vi iaf på vägen dit. Och påvägen hem.
Haha, skrattade så tårarna sprutade. Åh, vad jag saknat min lilla humorkompis.
Nu ska jag sätta mig och göra biologin och sen blir förhoppningsvis en promenix med finaste.
Eftersom jag åker imorron träffas vi nog inte förrän på fredag?
Om alls det, eftersom hennes bror kommer upp och hon kommer vara väldigt upptagen.
Äh, vi ser väl. Jag måste ju försöka vänja av mig eftersom hon åker hem snart.
Men hon stannar till på lördag så hon ska vara med mig skolavslutningsfredagen.
Vilket blir underbart! Och förhoppningsvis kommer inte hennes pappa upp.
För då måste hon stanna ända till på måndag och sova hos mig.
Och på tal om tåg, så har min klänning kommit nu.
Det finns lite grejer som måste fixas på den.
Och jag vet inte om min kropp är rätt för den.
Så ni får se bilder på hur den sitter på nån annan gång.
Nej, nu måste jag jobba med skolarbetena. Ha det bra. :)



<3 / jasmin, sorry but i can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0