torsdag

Denna dagen har varit perfekt!
Tack mina fina små pinglor som gjorde dagen till den bästa. 
Först skola och väldigt kort dag, den gick med ett knäpp.
Och eftersom det var strålande väder for vi ut med cykeln.
Emma & Helena fick gå, hehe..
Medans jag skjutsade Sandra på cykeln. Fyfan vad vi skrattade.
Vi satt oss utanför Kalles och åt glass och pratade.
Sen for vi till skolan för att hämta min kära böcker som jag glömt.
Sen kom vi på att vi kunde ju försöka gräva upp Helenas frusna cykel.
Så vi for dit och började gräva som ett par hyperaktiva grävlingar!
Och tillslut så kom alfagrävlingen(jag) på en brilliant idè! 
Vi kunde ju hälla kokhett vatten på det frusna och sen gräva.
Och gissa vad som hände? Jo vi fick lös cykeln på momangen efter första kannan.
Grrrrrrymt bra vi är. Hehehe. Men iaf, så då hade vi två cyklar.
Och efter en jäkla trög start från Helena & Emmas sida fick vi lite fart.
Så cyklade vi runt ett bra tag, jag fick mecka lita i kolvringen för Helenas cykel skulle få fart.
Nejdå, men jag drog till växelngrejen på hennes cykel så den lagade sig.
För det var ju verkligen jag som gjorde det också, inte Emil. Nej inte alls.
Jajja, det finns inte mycket mer att skriva än att jag har cyklat hela dagen.
Och då menar jag verkligen hela. Jag skippade till och med middagen.
Så snacka om att mina ben vill dö just nu, dom gör ooooooooooont :(
Ajja, det får jag leva med då jag är så tokig som jag är. Hähähä.
Men nu dör mina ben. Jag måste sova. Så vi hörs imorron, godnatt. ♥


<3 / jasmin, what ever you want.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0