tidsfördriv.

Bara för att jag har tråkigt just nu så snodde jag en lista.
Från Moa's blogg! :) 

Mobilen:
Vad har du för mobil? SV(fastuppochnervänt)MSUNG och nåt mer.
Vilken färg är den? Vit!
Är den bra? Jadå.
Önskar du att du hade en annan telefon? Nja, min duger.
Finns det touch på den? Jajamen!
Hur ofta har du den med dig? Jämnt!
Är du beroende av din telefon? Men typ.
Vad har du för operatör? Halebop.
Längsta du har pratat i telefonen är och med? Några timmar tror jag! Malin eller Jennifer.
Vem är den 3:e på dina mottagna samtal? Pernilla Westerlund.
Vem är längst ner på dina missade samtal? My Hedman.
Vem är snyggast på missade samtal? Hah, alla är lika fina! :)
Vem tycker du mest om på dina uppringa samtal? Svår fråga.
Vem är vackrast på dina mottagna samtal? Mina vänner!
Hur många sparade sms har du? 25, hahahah.
Vem/vilka är det ifrån? Många & hemliga! ;-)
Vad har de skrivit? "Du är så otroligt smart.." Ofta jag skriver det här!
Vad står det i ditt första sms och vem är det ifrån? Träffas ikväll?<3 / Tina
Vad står det i det första sms:t nerifrån och vem är det ifrån? Hej vad gör du? :) / ...
Vad står det i det andra sms:t nerifrån och vem är det ifrån? Tjena är det hon som gillar att bli snöbadad eller?;) / Lucas.
Vad står det i det sjätte sms:t uppifrån och vem är det ifrån? Hej:) / Niklas.
Vem är din 8:e kontakt nerifrån? Simon.

Samtal:
Vem ringde du senast? Nathalie.
Vem ringde dig senast? Jennifer.
Pratar du ofta i telefonen? Väldigt ofta.
Vem brukar du prata mest med i telefonen? Jennifer! :)

Sms:
Smsar du ofta? Hah, nej.
Vem smsar du mest med? Olika. :)
Använder du T9? Jupp.
Hur många sms har du totalt på telefonen? Sen några månader tillbaka: 9144.


Kontakter:
Hur många kontakter har du? 109
Vem är längst ner och vad tycker du om den? Åsa.Trevlig, snäll?
Vem är den första på J? Jeanette.
Gillar du han/henne? Joda!
Vem är den första på F? Finns ingen på F! :)
Har du kysst han/henne? Jämnt!
Vem är den andra på K? -

Känner du han/henne bra? -
Vem är den andra på S? Sandra!
Har du kramat han/henne? Japp!
Vem är din 25:e kontakt? Isabelle.
Har du kysst den personen? Nixpix!







HÖHÖHÖHÖÖH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0