stop crying your heart out

Nu blir det sängen för min del. Är lika trött som en skolbänk på torget. Haha!
Men jag är iaf väldigt nöjd med mig själv för idag.
Först kom jag på femte plats på coopertestet, jag sprang på tio minuter.
Och tro mig, det är väldigt bra för att vara jag. Min kondition är ju inte precis på topp!
Sen efter skolan var det direkt till Racksund där jag pluggade med Camilla!
Fick en del i matten gjort och det är jag väldigt nöjd över.
Så jag & Camilla ska nu införa en pluggardag varje tisdag!
Det är väldigt smart samtidigt som det är dumt efter som det är ca. 4 veckor kvar till sommarlovet.
Kan ni fatta det? Bara fyra veckor. Så himla skönt det ska bli med ledighet.
Nog för att imorron är sista skoldagen av veckan.
Och då blir det att toka med ingen annan än Snäckan! ..♥
Men nu slocknar jag snart, så ni får sova så gott så hörs vi imorron. Puss.


<3 / jasmin, rör du, så dör du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0