salt

Idag har jag nog bara pluggat & druckit powerking.
Eller jag har faktiskt sett på då pappa jobbat med kaminen och beställt kläder.
Det blev en fin skolavslutningsklänning och ett par gladiatorsandaler.
Ni får förhoppningsvis se dom då dom kommit.
Men annars har det bara varit en massa plugg hos Helena.
Jag hann göra klart alla kemiuppgifter och en hel del i fysiken.
Inte så värst mycket, men imorron blir det nog mer.
Och förresten, imorron har vi ju kulturdagen.
Jag kom på Rockverkstad, undrar vad jag kommer få göra där?
Jag som är så kass på alla olika instrument. Men vi får väl se..
Jag valde faktiskt lådbilsbygge som första val, men det blev det inte.
Men jag känner att tiden rinner iväg så jag måste hoppa in i duschen nu.
Sen blir det sängen bums, sovgott. Puss.


<3 / jasmin, ljudet av ditt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0