nothing we say are gonna save us

Just nu sitter jag här med världens underbaraste Emma.
Vi kom hem för ett tag sen för vi var och vinkade av Malin, Philip & Philip.
Dom skulle iväg med bussen till Skellefteå..
Sen handlade vi lite smått och gott och nu ska vi röjja upp lite.
Ikväll ska jag, Snäckan & Emma ha tjejkväll, vilket kommer bli awsesome.
Jag tror att kvällen kommer bjuda på många skratt & lyckliga stunder.
Vi ser väl om det blir att vi far ut eller till gamla senare.
Men kvällen kommer nog spenderas här hos mig.
Men nu måste jag börja städa rummet och ordna upp där vi ska sova.
Så vi ser väl om jag uppdaterar senare nångång, puss!



<3 / jasmin, jag hatar att jag fortfarande älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0