no matter what

Just nu sitter jag hos min finaste Jennifer.
För ett tag sen var vi på Kalles och åt mjukglass.
Senare blir det middag på mathörnan.
Kvällens planer är lite grumliga så vi ser väl hur det blir senare.
Jag har varit väldigt lat på att blogga dom senaste dagarna.
Men jag får väl skriva om Teknikåttan egentligen LTU - jakten.
Så det blir en liten sammanfattning av Luleåresan nudå;
Bussen gick klockan 06.00, vilket sög.
Men Silvervägen var avstängd, så det blev en omväg.
Iaf, i Luleå var det sommar. Det var så fint! Grönt överallt och varmt.
Snacka om att man inte var sugen på att åka hem till surhålan senare.
Men for ju till Luleås Tekniska Universitet, där vi mötte upp våran lagcoach.
Vi gick till dom olika stationerna och gjorde det vi skulle.
Min och Emmas uppgift var rullstolsrace. Det var sjukt kul.
Men svårt! Jag säger då bara det, att dom som sitter i rullstol gör det bra.
Hahaha, nejmen. Det gick väl sådär, jag tror vi fick 2 av 4 poäng.
Vilket var toppen med tanke på hur vi typ bröt ihop i skratt i mitten av banan.
Men det hela slutade iaf med att vår klass kom på fjärde plats.
1 poäng ifrån att vinna hela skiten, vilket sög. Men det duger!
Fjärde plats är ändå jäkligt bra för att vara våran klass. ;)
Vi vann över 8b och det var ännu bättre!
Arjeplog vann självklart inget pris men kul var det iaf.
Efter tävligen blev det shopping på stan.
Jag handlade inte särskilt mycket, bara 2 jeansleggins & en parfym.
Fick äntligen min Bruno Banani! Jag tycker den luktar skitgott!
Sen blev det middag på Max (haha) där det var trevliga samtalsämnen med flickorna.
Buss hem klockan sju och inte fick man sova där heller.
Nej, dom skulle bara ta kort på en om man somnade.
Men jag lyckades ändå somna en stund.
Vi var framme typ kvart i tio i Arjeplog och då gick jag & Emma hem till mig.
Vi fikade lite bäddade och så sen såg vi film.
Men vi var så trötta att vi somnade efter en stund bara.
På morgonen så försovde vi oss gaaanska mycket.
Så det slutade med att jag och Emma bara gick på sista lektionen, hehe.
På kvällen var jag med Jennifer, Helena, Emma & Hannah.
Jag hade riktigt trevligt, och gör mer än gärna om det nångång. :)
Orkar inte skriva så mycket om kvällen då, men det blev fotboll till typ 3 kanske?
Vilket var supertrevligt det med! Men det hela slutade med att jag somnade typ halv 5.
Och jag vaknade av att Jennifer ringde klockan kvart i 11.
Sen dess vet ni ju att jag ätit mjukglass osv..
Så! Nu har jag bloggat riktigt mycket.
En stor puss till den som orkade läsa hela inlägget.
Nu ska jag vara social med Snäckan, vi hörs senare! Puss.


<3 / jasmin, makes my cherry pop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0