jenna den tröga.

Uppträdandet blev av och det gick kasst.
Seriöst, nu vill jag aldrig mer sjunga inför publik.
Haha, vad dålig jag är. Det går dåligt en gång och jag ger upp.
Men seriöst, det var så mycket folk och det finns inget värre.
Saken var den att jag hördes knappt för dom hade typ kopplat ihop
gitarren, basen & mikrofonen till samma högtalare.
Så ni kan ju gissa hur det lät?
Menmen, lite beröm fick jag iaf om att jag var väldigt modig så..:)
Efter uppträdandet så for cyklade jag & Jennifer till Frasses och åt.
För att jag har fått en cykel av mina kära föräldrar, idag!
Tack,tack & tack. Haha, det låter som jag aldrig haft en cykel förut.
Men min förra pärla pajade Aron & Nathalie ju, så det blev inge bra. :(
Sen efter Frasses for vi till Kalles och handlade powerking.
Stannade och pratade med Rickard, Jesper & Joel ett tag också.
Efter det drog vi till gamla.
Där vi TYVÄRR mötte lillskiten som naturligtvis skulle hälla diskmedel på mig? 
För ingen som helst anledning, så det blev lite fight där. 
Och som vanligt vann ju jag & han har nu ett blåöga. 
Nej, där ljög jag. Ola kom & förstörde allt istället. 
Så jag får ta min hämnd nån annan gång, för tro mig! Hämnd ska jag ha! 
Sen gick vi ut för att kolla på då dom hade äggkastartävling. 
Vilket var väldigt roande eftersom vissa var riktigt kassa, haha. 
Efter det blev det en cykeltur med finaste & vi kastade stenar på hundskit vid hamnen. 
Även fast det vi höll på med äcklade oss var det riktigt mysigt med solnedgång. 
Sen cyklade vi lite till och sen skildes vi åt. 
Haha, det låter som jag skriver en roman här. Men that's the life of..nej jag skämtar bara. 
Och nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen för att skölja av mig diskmedlet. 
Sen blir det en massa plugg, seriöst. Jag måste verkligen plugga. 
Har ett prov imorron i fysik som jag inte är rikigt hundra på. 
Eller ärligt talat fattar jag nästan ingenting. 

Snart kommer ett inlägg om klänningen, så puss på er. 

<3 / jasmin, imma be.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0