jag svär min trohet till den som läker mina sår.

Åh, min skalle dödar mig.
Jag har fruktansvärt ont i mitt huvud, och inget hjälper.
Ajja, jag for ju till skolan för jag trodde att huvudvärken hade gått över.
Men den kom tillbaka när jag var i skolan.
Men jag höll iaf ut skolans val sen slutade vi.
Jag gjorde även illa mig, eller Oskar gjorde illa mig.
Han tog min mobil och blablabla det slutade med att jag har väldigt ont just nu.
Tack, tack som fan.
Jag satt iaf och pratade med världens bästa ett tag.
Sen for vi ut med Jepsen och han skjutsade hem mig.
Och nu sitter jag här, och måste börja plugga. Nu.
Vi hörs, hejdå.



<3 / jasmin, det bara är så.


Kommentarer
Postat av: Camilla

ska vi plugga imorrn istället?

2010-05-25 @ 18:23:00
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0