jag gör allt för att hålla dig kvar

Den här dagen har hittills varit rätt så bra.
Jag har hunnit handla nytt shampoo & en ansiktmask.
Och sen for jag & pappa och handlade tapeter till mitt rum.
Vi kollade också på lite andra grejer som en ny soffa och så.
Han berättade att han beställt en kamin som han ska ställa i det nya vardagsrummet.
Så det kommer nog bli riktigt fint, vi får det nog bra. Pappa & jag. :)
Och sen när jag kom hem fick jag beställa lite kläder.
Tyvärr fanns inte allt jag ville ha i min storlek, men jag blev ändå nöjd.
Nåt minus idag har väl varit vädret och att jag & Emma började tjaffsa som vanligt..
Och eftersom jag vet att hon läser min blogg, så tänkte jag..
Nu säger jag det en gång för alla..
Det var inte jag, du får tro vad du vill. Dumjävel.
Men jag älskar dig jätte mycket ändå, hihi!
Och förresten så köpte jag flingor på Konsum.
Dom lever jag på just nu, inte nyttigt. Men så gott, ååh nomnom..
Sen fick jag även veta att jag & nån liten grabb från Sundsvall kände varandra?
Genom att vi smsat med varandra för några veckor sen.
Men jaha! Då vet jag ju verkligen vem du är. Ååh trög..

Idag blir det iaf bara en massa plugg.
Tiden går ju så fort så det blir att plugg som en tok nu den sista tiden.
Camilla, imorron? Snälla.
Men nu ska jag återgå till verkligheten. Puss på alla fina.

<3 / jasmin, somebodys needs you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0