inte för att skryta, men jag får cykla utan hjälm

Just nu sitter jag hemma hos mig med världens bästa My! :)
Hon har damp som vanligt så jag måste ta hand om henne..
Jag har inte så mycket att skriva om dagen.
Det var ju en helt vanlig skoldag.
Men eftet skolan cyklade jag lite med mina pinglor.
Sen for vi hem till Helena och bakade kladdkakemuffins.
Dom blev väldigt goda, det tyckte även dom 7 andra vi bjöd.
Hahaha, vi satt på Helenas balkong och kastade ner muffins till dom som ville ha. 
Det var väldigt trevligt, och jag hann även träffa min Snäcka en stund.

Snart blir det en snabb dusch, sen sängen direkt.
Eftersom jag måste upp väldigt tidigt imorron.
Bussen mot Luleå går klockan sex imorron, aaaaaaaaaaaah.
Äh, men med Emma brevid mig i bussen blir allt mycket bättre.
Så jag har laddat upp med en massa fina låtar i mobilen och godis.
Men nu har jag inte tid att blogga, pusshej!


<3 / jasmin, feels like i'm falling in and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0