if we ever meet again

Fredag: Haha, kan jag göra nåt annat än att skratta?
Lördag: Spenderade morgonen med Malin & Philip.
Sen for jag & Jennifer och åt middag i stugan med pappa. Det blev kycklingsallad.
Som vi lagade, sjukt gott. Eftersom jag trodde att jag skulle dö av svält.
Sen spenderades kvällen med Malin,Jennifer,Andreè & massa andra.. :-)
Söndag: Åt först på Frasses med Jennifer. Sen var jag på gamla med Andeè & Jennifer. 
Höhöhöhöhöh.

Så helgen var väl typ hyfsat lyckad. Även fast jag är sjuk nu.
Förkyld, och det är ju skönt. Så nu väntar jag bara på febern. Kuuuul.
Ehnej, och jag saknar min Nathalie! Tror jag ska slå en pling till henne.. 
Imorron är det skola & min pappas födelsedag. Den lilla fossilen..

Men nu ska jag lägga mig och sova bort förkylningen.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajfena.



<3 / jasmin, i want you so bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0