i just want you to know that i miss you

Gårdagen var sjukt bra. Jag hade det väldigt trevligt med Emma & Jennifer.
Först var det ju tjejkväll hos mig och vi lekte lite lekar, (haha!).
Gjorde milkshakes, hade hårinpackning osv. Sen drog vi ut.
Det blev vidare till nya för att se om det var nå drag där, men ikket.
Så då for vi till gamla istället och var med Andreè & Jonas.
Vi spelade tecken vilket gick väldigt bra för jag och Jennifer.
Emma & Linus(läses som losers) hade typ 71 poäng..tror jag?
Och jag och Jennifer hade väl typ trippelt så mycket. Mycket hade vi iaf.
Så vi var hemma hos mig vid halv tre där vi spelade lite till och pratade.
Sen vid fyra somnade vi. Men mitt alarm ringde flera gånger imorse.
Och nån dumjävel ringde hur många gånger som helst.
Och jag har fortfarande ingen aning om vem det var?
Vi åt en god frukost och sen satt vi bara och pratade.
Vid halv fem for Emma hem och då for jag & Jennifer till hon.
Så nu sitter jag här och Jennifer har just duschat.
Sen ser vi väl vad vi hittar på, vi är ganska sugna på kortspel igen.
Så det var gårdagen i ord.

Men nu orkar jag inte skriva mer. PUss!


<3 / jasmin, vem ska torka mina tårar nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0