hon stormar av lycka

Idag hade vi kulturdag på skolan, och vid femtiden ska jag tillbaka dit.
Då är det öppet hus och man får köpa tårta och så.
Jag hade ju Rockverkstad, så ni kan ju gissa vad jag gjort hela dagen?
Jo sjungt,sjungt & återigen sjungt.
Men det gick inge vidare, eftersom låten är låg & micken trasig.
Så hur bra tror ni det lät på en skala? Och min röst är inte heller den bästa.
Så vi kommer inte uppträda ikväll, vilket är tur!
För vi tog ändå en låt som jag inte gillade.
Men det var kul iaf och jag fick även skriva mitt namn på rampen.
På några ställen, hehe. Så nu vet ni! Mitt namn finns att skåda på rampen.
Rampen står vid Röda skolan, typ Kyrkholmsskolan.. Hahaha.
Och sen..snälla. Jag måste bara få skriva av mig lite.
Men hur jobbigt är det inte då en massa randoms skriver till en på facebook?
Usch typ, eh ja. Jag orkar inte skriva med en massa.
Och sen ber dom om ens msn och jag är nästan aldrig inne på msn..?
Nu har jag nån jäkla snubbe som säger att mitt namn är det finaste i hela världen.
Haha.. Och nyss hade jag en kille som sa att han hade cam.
Och då svarade jag "Skönt", och dom som är smart fattar att jag inte menar att det verkligen är skönt.
Men iaf så frågade han mig "Vad är skönt?" Och då svarade jag "Men haha"
Och sen frågade han "blir du kåt eller?" och då sa jag bara hejdå.
Och då undrade han vad jag skulle göra, och då svarade jag "Sluta skriva med dig kanske?".
Haha, applåder till dom som fattade, men jag har iaf väldigt konstiga personer på facebook.

Men nu ska jag ta mig nåt att äta sen en powernap.

Förresten! Grattis till valpen Linus Schönbeck som fyller år idag :)


<3 / jasmin, just dry your eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0