he's the reason for the teardrops

Jag är så trött idag, så det blir nog inte ett långt inlägg.
Gårdagen var perfekt. Jag hade sjukt kul med Jennifer & Andreè på samhället.
Och idag har det bara varit skola sen cyklade jag lite med Sandra efter.
Men vi tröttnade så vi for och handlade glass och såg en film.
Tyvärr så somnade jag under filmen och nångång var Sandra tvungen att gå.
Haha. Och även fast jag sovit ett tag är jag inte utvilad. 

Och jag måste även få tillägga att jag längtar sjukt mycket till sommarlovet.
Jag ska jobba sista perioden tillsammans med Emma, (och kanske Helena).
Men den här sommaren kommer bli helt oslagbar. Det kan jag nästan lova er!
För jag ska ju till Hälsingland/Ytterhogdal för att vara med min kära vän Jenna.
Det är inte länge kvar till sommaren nu, så jag kan inte annat än att tagga.
Och snart ska jag ju till Kiruna! & jag måste hinna till Boden! :-)
Men nu ska jag ta mitt trötta humör och lägga mig. Pusshej!

     



<3 / jasmin, keep moving on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0