fortfarande sjuk

Min förkylning blir bara värre & värre.
Så jag stannade hemma idag också. Och ikväll skulle jag ju till Racksund.
Och det sög ju att jag inte kunde fara dit. Men jag ska försöka pallra mig till skolan imorron.
Även fast jag är sjuk. Men det kändes som jag hade feber imorse.
Så det är inge vidare just nu, jag vill ha teè men vi har inget hemma.
Jag vill ha nåt salt men vi har typ bara vanligt salt? Så det är bajs.
Och jag vill bli frisk så jag kan gå ut och njuta av det fina vädret.
När jag blir frisk så kommer det säkert bli dåligt väder. Hurra.
Äh, jag orkar inte skriva mer nu. Idag ska jag bara ta det lugnt.
Jag har hyrt en film här och ska snart börja se den.
Det blev Fame. Jag har ingen aning om den är bra eller dålig.
Åh, jag har ingen ork. Jag borde igentligen plugga eller städa.
Men jag är alldeles för sliten för det. Helst vill jag bara lägga mig och sova.
Men jag får inte vända på dygnet, så det blir att vara vaken.
Vilket trevligt inlägg ni fick nu va? :-)
Hajdå.


<3 / jasmin, i'm a believer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig <3

2010-05-04 @ 22:34:14
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0