crazier

Puh, Jennifer jag tror du smittat mig? För imorse mådde jag rent ut sagt piss.
Jag åt tre panodil och innan jag skulle till skolan la jag mig i sängen för mitt huvud dödade mig.
Och då somnade jag om, självklart.
Men jag vaknade igen vid tio, med samma sprängande huvudvärk.
Men nu har det nästan gått över, så jag ska snart pallra mig till skolan.
Min ängel Emma kom hit och gjorde mig sällskap.
Fast än behöver jag inte gå till skolan eftersom vi fick lunchrast för typ en kvart sen.
Så vi ska bara äta lite mer sen travar vi iväg till skolan!

Ikväll blir det fotbollsmatch med finaste. Arjeplog - Arvidsjaur.
Jag håller verkligen tummarna för att Arjeplog vinner.
För jag skulle skämmas ihjäl om vi förlorade mot Arvidsjaur.
Det är ju slaget om Lappland, så jag håller tummarna!

Ajja, hejdå. Puss!


<3 / jasmin, bless the broken road.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0