build god, then we'll talk.

Jag sitter och tänker på att det är ca. 2 veckor kvar till skolavslutning.
Och då undrar jag, hur fan kunde tiden gå så jäkla fort?
Jag skulle ju hinna till Kiruna och hälsa på mina fina bröder innan dom kommer hem.
Men nej, tiden är en idiot och susade förbi Jasmin utan att hon märkte det.
Ibland önskar man ju bara att man kunde spola förbi vissa dagar.
Men nudå? Kan man spola tillbaka tiden?
Och sen när jag tänker på skolavslutningen tänker jag på mina fina skor..
Som jag lyckades tappa bort på flygplatsen i Bangkok.
Och det lilla roliga var att jag upptäckte att dom var borta när vi skulle kliva på flyget.
Jippie, duktigt Jasmin. Så där gick jag tomhänt utan mina fina skor.
Jag hade kunnat ha dom på skolavslutningen, fast jag hade nog ramlat fram.
Men vafan? Ska man vara fin får man lida pin..
Eftersom jag antar att det skulle göra rätt ont att ramla på asfalten och i kyrkan.
Så just nu beställer jag en klänning till skolavslutningen och ett par skor.
Klänningen kan jag förhoppningsvis ha på Evas & Go-gos bröllop.
Men eftersom jag är störd så kommer den inte duga då.
Så då kommer jag måsta handla en till klänning för ett bröllop.
Fast det är ju inte bara ett bröllop. Det är ju ett bröllop.
Hahah, ni som nu fattar. Ta det inte för hårt, ni är lika störda som mig tyvärr.
Men jag menar, vet ni hur länge jag väntat på det här bröllopet?
Jag kommer ihåg att jag köpte en ring på dollarstore till Martin och bad han fria.
Men gjorde han det? Nej. Jag pushade honom hur mycket som helst.
Haha, vilken jobbig unge jag måste ha varit.
Men när jag stod på stranden i Thailand och pappa berättade att vi blivit
bjudna på bröllop i sommar, hoppade jag upp & ner av glädje.
Det måste ha sett väldigt fult ut. Men vafan, hellre ful än sur.
Heheheh, åh. Jag har så tråkigt. Jag skriver konstiga grejer på bloggen.
Och som sagt, ni som fattar. Det är okej, ni vänjer er.
Och på tal som Thailand. Snart åker jag nog dit!
Hoppas, hoppas, hoppas! För det finns inge finare ställe än Thailand.
Även fast jag varken tål värmen eller maten så älskar jag det.
Och även fast jag känner mig som en överviktig valross bland alla midgets där.
Så ja, ni fattar. Landet är underbart, även fast det finns massa äckliga insekter överallt.
Och ödlorna! Var ska vi börja om dom? Usch, fy & blä.
Jag ryser, dom är så himla äckliga och spindlarna..Seriöst?
Okej, jag har just insett att jag skrivit ett långt inlägg om - ingenting?
Men gud vad trevligt! Vars har vi intresseklubben?
Jag bad dom anteckna det här, dom jävlarna..
Haha, nä nu ska jag gå & söka hjälp.
Med andra ord gå och äta flingor. Pusshej.



<3 / jasmin, you are so fine.


Kommentarer
Postat av: Jenna.

Men dina meninslösa texter är roliga att läsa, för du är för underbar! :) <3

2010-05-25 @ 23:03:52
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Amanda Lindgren

Jag vet inte vad jag ska säga annat än tack Jasmin! <3 Har du något du vill prata om så finns jag också här för dig och det kommer jag alltid att göra.

2010-05-26 @ 00:16:29
URL: http://imal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0