to the grave if i must

Imorron är det skolavslutning, imorron får vi sommarlov,
imorron går min en av
mina bästa vänner ut nian.
Kan ni fatta att tiden går så oerhört fort? Jag kan iaf inte det.

Jag har jag sovit nästan halva dagen. Jag orkade inte med brännbollen.
Jag vill inte ha fler sår och blåmärken på mina ben.
Dom måste ju se någorlunda bra ut imorron.
Jag kör på spetsklänning och lockar imorron. Det duger. :)
Hade tänkt ta en annan klänning men det fick jag inte för Jenna & Helena.
Jo, idag har jag fixat en massa till imorron. Blommor och allt.
Jag har även hunnit sitta på våran balkong med musik i öronen och en bra bok.
Solen stekte som fan och förhoppningsvis har jag blivit brunare.
Och jag älskar värmen ju! Det har varit så varmt att shortsen har varit på!
Sen efter vi fixat och donat på samhället och hos mig (jag & Helena) så for vi hem till henne.
Där började vi fixa och dona ännu mer och efter ett tag kom Jennifer hit.
Hon visade oss hennes klänning och vi fixade det sista till imorron.
Och med dom två tokarna (jennifer & helena) bjöds det på många skratt.
Jag har fortfarande ont i magen efter att ha skrattat så mycket.
Men nu ska jag gå och tvätta ansiktet för det blir upp tidigt imorgon.
Sen blir det sängen bums, sovgott alla fina. :)

TAGGA SOMMARLOVET NU FÖR HELVETE!!

<3 / jasmin, i'll think of you.



Kommentarer
Postat av: Malin;D

du var så extremt fin idag på skolavslutningen!

puss på dig :) <3

2010-06-12 @ 00:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0