He kissed my lips

Idag vaknade jag alldeles för sent. Jag blir tokig på mig själv.
Jag ska börja jobba på måndag. På måndag. Och jag sover till tre.
Hur ska jag göra? Jag kan inte somna på nätterna.Det går inte! :(
Men jag funderar på att vara vaken så länge jag kan.
Tills jag däckar där vid nån rimlig tid på kvällen. Men oftast somnar jag ju.
Menmen, vi får väl se hur jag löser det där. Men jag kom iaf nyss ut ur duschen.
Eller nyss och nyss, det var ett tag sen. Hehe.;)
Idag har jag inte riktigt några speciella planer. Ska ut och gå.
Sen ska jag kanske träffa Tina en sväng. Mer vet jag inte, men ni får ha det så bra.
Vi hörss sen. Puss! :)


En bild från i Lördags, och ja Jonas är mobbad.



<3 / jasmin, du anar inte hur svårt det är utan dig.



Kommentarer
Postat av: elin

precis, det hade nog varit lättare då :)

2010-07-21 @ 16:23:28
URL: http://elinlestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0