puss.

Jag har så grrrrrymt bra vänner! Bara så ni vet.

Nu sitter jag iaf här med min chokladmjölk, som jag saknat den i Thailand!
Fast idag då jag satt vi vårat kalla klassrum så längtade jag lite tillbaka till fukten i T-land!
Men lång dag idag också, vilket sög. Men jag fick låna Emmas go'parfym på idrotten och den luktar så sjukt gott!
Mumma. Den kommer från Bruno Banani och jag tror fan jag måste köpa den!
När jag kom hem så sa pappa att han beställt min telefon så den kommer vara här om några dagar.
Får väl vara lite försiktigare med denna, hehe..
Handlade lite slask på Konsum med. För pappa säger att jag måste gå upp i vikt, HAHA!
Men på mindre än en månad förlorade jag 5 kg. Utan att ens försöka!
Jag fick matförgiftning, gick ner i vikt.
Jag tappade matlusten, gick ner i vikt. Haha, det måste seriöst vara nåt fel på mig!
Jag ska kolla på lite kläder för jag har än inte fått det jag beställde från gina. It suuuuucks!

Men idag ska jag typ plugga. Eller jag måste. Har både fysik & kemiprov imorron, och det suger ännu mer.
Måste jobba lite i matten och sen på So:n. Skolan kan gå & skita ner sig. FÖR JAG VILL VERKLIGEN INTE PLUGGA!
Håjräääs.

<3 / jasmin, the little black dress.

Kommentarer
Postat av: Helena

Bortskämda lilla unge :)

2010-01-26 @ 18:28:22
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0