När broar till tryggheten bränns.

Vaknade typ tio idag av att en viss Nathalie Edholm inte kunde ge sig med sms.
Men jag klev iallafall upp ringde henne och sen åt jag lite frukost och la mig i sängen och läste.
Sen somnade jag om igen. Sov i kanske 1,5 timma. Skönt!
Jag var väldigt trött, kunde inte somna igår. Låg bara och grubblade på massa onödigt.
Men jag kan ju sammanfatta gårdagen för er?
Jag & Emma var först ett tag hos mig och sen drog vi och mötta Tina.
Vi var ute en stund sen gick vi till Emil.
Fanns inte mycket att göra, så vi bestämde oss för att se film med Pontus.
Såg början på nån jäkla spindelskräckfilm som inte var läskig alls, nejnej.
Men sen så skulle Emma fara så då var jag tvungen att följa henne.
Så då pausade dom filmen och då jag kom tillbaka orkade vi inte se filmen.
Så vi satt väl typ bara och kollade på grejer på youtube och pratade & åt godis.
Jag var väldigt hyper igår.
Så jag gjorde massa försök på att typ, gå ner i brygga och stå på händer.
Det gick ju.. bra? Bryggan gick väl, men att stå på händer?!
Haha. Jag stod och Emil höll upp mina ben.
Sen ville jag ha snön, så jag hängde mig ut genom fönstret medans Emil höll i mina ben,
för att sen kunna dra upp mig när jag ville.
 Men han sänkte ner mig för långt. Så vad tror ni hände?
Armarna och ansiktet likaså ner i snön.
Och inte hörde han då jag skrek på han och bad han dra upp mig..
Men jag fick min snö iallafall, jag & Tina lyckades också paja hennes glasögon. Hehe..
Hon skulle lyfta mig och då släppte hon mig så jag typ slog till hennes båge?
Och då gick den av, helt enkelt. Du är inte klok lilla flicka, men jag tycker om dig ändå. ♥

Blev iallafall ganske sent igår, men jag gick hem ensam i kylan. Haha.
Eller jag fick faktiskt skjuts av Jim en bit, så tack för det!

Men nu ska jag gå och ta en låååång och skön dusch för att piggna till.
Tror fan jag ska testa ansiktsmasken jag köpte igår. Min hud verkar behöva den.
Puss på alla fina idag. Bjuder på en dagens, hörs!

Humör: Gott.
Plus: Att jag snart får hålla om min vackraste ägodel. ♥
Minus: Att dom trodde att brännmärket var ett sugmärke.  
Kläder: Sovkläder just nu!
Hur är ditt liv: Hopplöst och dumt.
Vill ha: =)
Planer: Vänta på att Nathalie ska komma hem, kanske gå en promenad?
Dagens måste: Stå på händer, vafan!
Händelse: Min katt fick spel just?
Saknad: Jennifer. ♥
Ser fram emot: Sportlovet.



Pöööss.



<3 / jasmin, älskling jag vet hur det känns.

Kommentarer
Postat av: Jenna.

<3

2010-02-20 @ 15:21:06
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0