to face the fear but not feel scared

Kom hem för ett tag sen. Idag har jag varit helt slut.
Jag tror nästan jag slumrade till på Svenskan. Jag försovde mig imorse också.
Klev upp klockan åtta så det var bara att hoppa in i kläderna, tvätta ansiktet & borsta tänderna.
Sen direkt till skolan. Så det var ju härligt att några påpekade min morgonfrilla. Hehe..
Men annars har väl dagen varit helt okej, jag har sjukt ont i hela kroppen.
Ingen aning om varför, för jag har inte precis överansträngt mig eller liknade.
Men nåt är det iaf och ont gör det! Så jag hoppas att det går över snart.
Nu ska jag snart ta fram alla skolböcker och plugga bort lite bekymmer.
Klockan sex är det utvecklingssamtal. Jag gruvar mig lite eftersom jag varit så seg den senaste tiden.
Men då jag kollade på omdömena såg det ut som jag höjt mig i typ två eller tre ämnen.
Och det är ju iaf positivt. Menja, vi ser väl hur det låter efter jag varit där.
Sen efter jag varit på utvecklingssamtal så ska jag nog vara med Malin & Philip.
Tror jag. Har ganska mycket jag ska hinna med idag, ska även beställa lite kläder.
Och fixa och dona lite till helgen. Men jag tror jag hinner. Om jag inte bloggar.
Men nu ska jag plugga, puss!


Nadja Nathalie Sofia Edholm, jag älskar dig så otroligt mycket.
Det vill jag att du ska veta, och jag kan inte vara tryggare i nån annans famn än i din.
Tack för att du är du, och för att du står ut med mig. Jag saknar dig.


<3 / jasmn, who ever thought that you were the one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0