sommaren kommer tillbaks

Jahapp. Klockan är tjugo över sex på morgonen och jag har inte sovit en blund. Jag har varit vaken hela natten.
Det känns ju bra..
Speciellt då pappa kommer och hämtar jag & jim imorron för att vi ska vara i stugan under midsommar.
Och om jag sover mycket idag kommer pappa & mamma tro att jag är bakis, och det känns ju också bra.
Pffss..

Jadu , det går inte precis galant just nu. Jag är jäkligt förkyld och hade feber för nån dag sen. (kul!!!)
Och nu har jag vänt på dygnet! (ännu mer kul!!)
Äh, jag ska inte klaga.
För idag åker vi till stugan och jag får spendera midsommaren med min familj och mina släktingar! ♥
Och sen på lördag då kommer lisa & jossan också upp till stugan, det ska bli super! :)
Sen veckan efter helgen är det visst psg, tror jag. Så då får vi väl se om det blir en tripp till Piteå.
Enda minuset är att min moster farit. Hon for igår! Tråkigt, jag kommer nog inte få träffa henne på några år! :(

Slutdeppat, tycker faktiskt att jag borde hoppa i säng nu. Det börjar bli lite sent nu.
Klockan är ju strax halv sju.

Ha en underbar midsommar allihopa! :) ♥


<3 / jasmin , jag saknar saknar saknar saknar saknar dig, vars finns du? :(

Kommentarer
Postat av: Helenawj

Kanske det, men gör nån gratis kan man inte förvänta sej attt få en proffsdesign.

2009-06-19 @ 12:20:28
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Helenawj

och jag kan ju ta längre tid till dej eftersom jag iallafall känner dej :P jag har skrivit vääldigt tydligt att de inte är några krav o.s.v. Sen så blev jag sur från början för att hon bad mej göra en design och så gjorde jag det, asså typ på natten, sen hade hon sagt fel lösen och dagen efter typ ''oj förlåt'' då är det ju klart att jag inte orkar sitta och vänta 7 timmar ungefär

2009-06-19 @ 12:23:44
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0