hero of war

Orkar inte uppdatera så mycket numera. Är så sjukt trött och förvirrad.
Jag vill bara ha svar, nu. Ja eller nej, det spelar ingen roll. Bara ett svar.

Idag är det exakt en vecka innan jag far.
Om ni undrar hur det gick ihelgen så kommer en sammanfattning här:

Fredag: Jättenervös inför lucian. Men jag tycker att det gick bra.
Fick ingen luft under första versen men lyckades ändå få två tanter att gråta och flera sa att dom fick gåshud. :D
Sedan på kvällen blev det lussecupen. Laget jag var med i hette "Bst Affe & co" Hahah..
Laget bestod av jag,Tina,Oskar,Sebastian (?), Jesper, Linus, Anton & Håkon. Tror jag fick med alla nu.
Ah, iallafall det var vi. Och det gick inte så himla bra, vi förlorade alla matcher..haha.
Men jag hade iaf askul :) So thanks for that guys and girls! ;>
Sedan spenderades resten av kvällen på gamla med Tina, Malin & deras småpojkar! :)
Hemmåt vid halvtretiden kanske? Sent var det iaf.
Lördag: Vaknade ganska sent, men det gjorde inte så mycket.
Snackade med Jenna en stund på morgonen, sedan var det upp och göra sig iordning.
Efter middagen drog jag hem till Malin där Philip,Jonas,Emil & Tina var :)
Sedan kom den andra Philip,Pontus & Jennifer & kvällen spenderades hos Malin.
Vi bakade och hade riktigt trevligt :) Drog ut en stund men det blev så onödigt många.
Typ tjugo pers..haha. Så vi for hem, lagade mat. Dom åt upp maten.
Jag städade upp efter grisarna & sen for jag hem, haha :)
Söndag: Lucia! Klev upp vid tio-tiden och duschade, käkade och sånt.
Sedan hämtade Rickard mig vid halvtvåtiden. Första stoppet: Vauka. Ålderdomshemmet.
Det gick bra antar jag.
Sedan vidare till sjukan. Där gick det väl också bra antar jag. Dom sov typ. Hehe..
Sedan skjutsade Rickard hem mig och jag åt och fixade till lockarna i håret.
Pirret i magen hade börjat växa och jag var riktigt orolig redan då.
Han hämtade mig typ tio över fem och då drog vi vidare till kyrkan. Hjälp!
Direkt upp på övervånningen och byta om. Nu var jag riktigt nervös. Ville bara kräkas.
Seriously, kyrkan var fullproppad. Så jävla hemskt. Höll typ på att svimma.
Men jag tycker att det gick ganska bra, typ inget ljud på micken. Dumma idiot som skötte ljudet..
Var typ som om micken var avstängd..Men efteråt fick jag mig en gråtande liten pingla runt halsen, mihi.
Så, det kanske gick bra trots allt? Jag tycket faktiskt inte att jag sjunger SÅ bra. Hehe..
Efter kyrkan var jag med Tina,Malin,Philip & Emil. Eller typ bara Malin & Philip.
Vi var bara på gamla.. Sen gick jag hem med världens finaste Jenna. :)

Och idag vet jag inte riktigt vad som händer, måste plugga.
Men jag vill vara med Malin. Jag vill fara på träningen. Så vi ser väl hur det blir.
Ska iaf göra bort matten strax.

Långt inlägg today. Hoppas ni små läsare inte tröttnar.
Ha det bra.. :)


<3 / jasmin , ..in this big world together?

Kommentarer
Postat av: Moaa

ni var ju jätteduktiga, & fina :)

2009-12-14 @ 18:55:26
URL: http://filureen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0