godnatt,hehe

haha , ja godnatt, eller godmorgon för vissa ;p
klockan är typ kvart i fem och jag har än inte gått och lagt mig, kanske ni fattar...
hm , ja ikväll så vid tiotiden for jag hem till aron där nathalie,emma och jennifer var.
och sen ja, då var vi typ där hela tiden, for hem vid ett-tiden. =)
men nuni, ska jag gå och lägga mig. ska försöka kliva upp tidigt imorron! men vi får väl se hur det blir med det..
haha , så ni får ha det så bra. skriver imorron!

godnatt sötnosar :)



<3 / jasmin, i never thought i could be in love like this.

Kommentarer
Postat av: RebeckaG

hahaha,nej,inte räkan ;)

2009-08-07 @ 14:53:57
URL: http://rebeckagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0