Stuck in the moment

Nu sitter jag och väntar på att min fina Malin ska skicka ett sms så jag kan ringa.
Jag behöver lite råd. Och då finns det ingen bättre att prata med än Malin!
Jag orkar inte skriva mer än det som händer just nu, eller egentligen så händer ju mycket mer.
Men finns det mer att nämna än att jag har ingen luft kvar att andas och jag kvävs.
Så det finns inget jag längtar mer än att flytta härifrån.
Jag skiter i om det bara är för att komma bort, för jag ska flytta.
Det finns inte en enda chans att jag stannar kvar i den här hålan.
Men nu orkar jag inte skriva mer, hoppas ni har det bra iaf!


Nathalie Edholm. Jag älskar dig mer än vad du tror.



<3 / jasmin, i wish we had another time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0