Naturally

JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I TUNGAN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR....


Jag borde lyssna mer på Emil och Tina som säger att jag ska sluta leka med den.
Men man kan inte låta bli!! Och jag hatar att jag låter som Sid i Ice Age.
Ajja, jag underhåller iaf folket så det är väl en positiv sak.
Trevlig kväll igår, i vinter blir det förhoppningsvis fler såna! :)
Haha, imorse då pappa frågade när jag kom hem igår och jag var så himla trött
och bara "Jag kommer inte ihåg." Och han bara "KOMMER INTE IHÅG?!PFFFFFT."
Var bara tvungen att skriva det för att jag har inget annat att skriva!
Men nu ska jag hoppa in i duschen sen ser vi väl vad dagen har att bjuda på.
PUSS


<3 / jasmin, it comes naturally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0