And you're the only one who can save me ♥

Jag tycker själv att det är dags att jag börjar uppskatta mina fina vänner lite.
Så jag tänkte skriva några korta rader om dom, men jag tänkte bara säga innan.
Orden räcker inte till, ni är alla för underbara.♥




Helena Westerlund Johansson aka Helena WJ.
Haha, jag var bara tvungen.
Men vad hade jag tagit vägen utan dina råd och dumma funderingar?
Både du och jag har gått igenom en hel del, både utan och med varandra.
Men vi vet alltid vars vi har varandra, du vet att du alltid har mig vid din sida.
Och jag beundrar dig, du är den starkaste personen jag nånsin känt.
Och nån dag ska även jag bli lika stark som du.


Emma Andersson.
Det finns endast en som kan få mig att lysa upp bara genom att le mot mig.
Och det är du. Ingen kan få mig att skratta lika mycket som du.
Båda två har lika dålig humor, vi tjaffsar en hel del men alltid om rätt saker.
För i slutändan står vi alltid där tillsammans. Och det är exakt så det ska vara.
Jag vill inte ta ett endaste steg utan dig. Det har alltid varit så, och så ska det förbli.
Jag hoppas verkligen det blir vi två nästa höst, jag älskar dig vännen.


Tina Axelsson.
Här snackar vi en vän som verkligen ställer upp i vått och torrt.
Jag har känt dig ett bra tag och vi har alltid så roligt ihop.
Tycker och tänker likadant, och det är bra för då slipper jag tänka ibland.
Du är en underbar vän och jag kommer alltid att finnas för dig och det vet du.
Våra minnen tillsammans kommer leva vidare i mitt hjärta så länge jag lever.



Jennifer Gustavsson.
Hur ska jag nånsin kunna beskriva dig?
Det går inte, för du är obeskrivlig. Vi har gått igenom så sjukt mycket.
Både upp och nergångar. Men det måste ju finnas en anledning till allt elände?
Jag tycker då det, och jag vet att du är en av mina finaste vänner livet ut.
Du har hjälpt mig genom så mycket och jag vet exakt vars jag har dig.
Du är,var och kommer alltid vara min klippa.
Jag   ä l s k a r  dig, hjärtat.



Malin Lestander.
Om jag ska beskriva dig med endast ett ord så är det hjälte.
För mig är du en hjälte, om jag ramlar hjälper du mig alltid upp.
Jag kan alltid komma till dig om det är nåt och det vet jag.
Ingen kan nånsin bli lika bra på att muntra upp mig som du.
När allt känns som värst är det oftast du som gör allting så mycket bättre.
Jag vet att jag orkar för dig, och jag kommer orka för dig när du behöver det.
Du vet vars du har mig, ett samtal bort. Och påtal om det saknar jag vara kvällsprat.



Nathalie Edholm.
Sist men inte minst, den finaste som nånsin funnits.
Älskade vän, älskade syster.
Vad hade jag gjort utan dig? Jag hade aldrig klarat mig.
Jag har känt dig så länge jag kan minnas och allt vi gått igenom.
Det finns inte ens ord för dig, du är alldeles för bra.
Jag älskar dig så jäkla mycket och jag kommer alltid stå bakom dig.
Du är en strålande stjärna högt över alla andra stjärnor.
Och jag vet att du är starkare än du tror, om inte så är jag nog stark åt dig.
Jag önskar att jag kunde samla all lycka i hela världen och ge den till dig.
För du förtjänar all lycka du kan få här i livet.
Du är den som tar störst plats i mitt hjärta, och det vet du.
Då, nu och föralltid syster.


Nu orkar jag inte skriva mer, lat som jag är.
Men ni vet vilka ni är, My Hedman, Sandra Lundström och Lisa Burman.
Jag älskar er flickor, men jag skriver om er i ett annat inlägg för jag måste skynda iväg nu.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är bara för bra. <3

2010-09-12 @ 21:04:59
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0