Nothing gonna stop me and you

Cause it’s too late, there’s no escape
Might as well face it, baby we’re stuck with each other.



Jag vet att jag är jävligt dålig på att blogga.
MEN jag ska bli bättre! Lovar. :-)
Annars så är jag sjuk, och min nya älskling har kommit!
Sen har jag köpt ett par nya skor, älskar dom med ;-)

Min nya älskling är en parfym bara så ni vet, haha.
Vem fan skriver annars "min nya" om typ en pojkvän? Inte jag iaf!
Och min parfym luktar så jäkla gott, blir typ hög på den.
Jag har gått och suktat efter den sen jag var tolv. Och nu är den min.
3 år senare, lite tragiskt va? Men det spelar ingen roll nu, för nu är den här.


Sen så såg vi skräckfilm igår, och gissa om jag är mörkrädd? Ehjo.
Ajja, vet att mina mardrömmar kommer gå över snart.. hoppas jag!
Men nu ska jag duscha och försöka piggna till..
Är äckligt trött för jag masade mig upp till tandläkaren imorse, det värsta jag gjort..
Huvva. Men vi hörs om några dagar kanske, ni kan aldrig litea på min uppdatering hoho
Och nu känner jag att det här inlägget blev skitkonstigt, men det är jag de!
Nej. Jag är inte konstig. Eller jo, Nej. Schizofren? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0