you leave me breathless

Vaknade för ett tag sen, jag borde sluta vara så seg.
Vet inte hur länge Tina kommer hålla ut, hehe.
Men ja, jag kan ju inte skriva nåt om dagen förutom att jag sovit bort den?
Det var skööönt. Behövde verkligen lite sömn.
Men jag vaknade faktiskt nio för att mamma ringde, då släppte jag in kattfisarna.
Sen gick jag och la mig igen, pillade lite på mobilen och somnade.
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, kanske ska vara med Tina & Angelica.
Men det verkar då som om det inte blir nå Skellefteå för Tina imorron.
Men jag funderar på att fara själv, för jag kan verkligen inte fara på torsdag.
Då kommer ju finaste hem. Men nu kurrar magen rejält och jag bråkar med Jim. Kul liv.
Eller inte,.. vet ni hur jobbigt det är att ha en storebror?! Dö.

Men jag måste äta nu och funderar lite, jag har beslutsångest.
Har ingen aning om hur jag ska göra, men en sak är då säker.
Jag kommer inte vara i Arjeplog imorron. Punkt slut.

Hörs.

Glöm inte att läsa Tinas blogg! Klicka här för att komma till den.
Och vill ni att länken ska öppnas i ett nytt fönster. Klicka här.


<3 / jasmin, you are everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0