stand by me

Sitter hos Helena och ska alldeles strax gå och tvätta bort sminket.
Blir att jag övernattar här, så efter jag gjort mig klar ska vi äta lite glass.
Vi ska väl tända några ljus & sen se en film på den bärbara, det blir riktigt mysigt.
Jag vet att det inte är så smart att typ vända på dygnet.
Men när det är lov borde det ju vara tillåtet?
Jag kommer ihåg vad jag gjorde förra året. Just idag. Alltså måndag.
Men det är inget som ska skrivas här, men Malin & Nathalie kanske kommer ihåg?
Haha..

Idag/kväll har jag varit med Tina.
Eftersom jag sovde där, vaknade jag typ nio av att pappa ringde.
Eller Tina väckte mig och sa att han ringde.
Sen kunde jag inte sova så jag låg och smsade.
Tina blev jäkligt arg för jag inte stängde av ljudet.
Sen låg vi typ bara och latade oss.
Sen mötte vi Andrèe, Jonas & nån Wille en tväris.
Sen tillbaka till Tina, där vi fixade till oss lite. (behövdes)
Och då gick vi in till samhället, eller vi fick skjuts.
Köpte två pizzor & en dricka på konsum sen hem till mig.
Vi kunde inte tillaga pizzorna för pappa höll på sätta in en helt ny spis/ugn.
Så det blev att värma gårdagens hamburgare i mikron.
Sen for vi ut med sparken till Konsum, igen.
Där handlade vi chips & dipp, sen fick vi skjuts hem till Tina.
Där hade dom tyvärr ingen gräddfil så då ringde vi till Helena.
Hon hade inte heller det, men vi bestämde oss för att fara dit ändå.
För hon var ensam hemma.
Helena fixade Tinas bloggdesign. & jag tog kort.
Sen så for Tina hem och jag stannade här.
Haha, förlåt för jag skriver så jäkla detaljerat.
Men det är faktiskt sammanfattat när man tänker efter.

Ah, iaf. Tina har ju skaffat blogg.
Så bland länkarna där nere finns hon nu.
Men annars här får hon en länk! -----> TINAS BLOGG!
Riktigt fin design av Helena.
Och jag måste även tillägga att det är jag som tagit bilder på headern.
Hehe, mästerfotografen or what?! :D

Imorron, om vädret tillåter.
Blir det nog skoter i min stuga, eller galtis.
På onsdag blir det förhoppningsvis en tripp till Skellefteå.
Där vi (jag&tina) ska försöka få hem lille Emil.
Och det blir förhoppningsvis lite shopping däremellan. 

En puss alla som nu orkade läsa det där onödigt långa inlägget.
Hehe, måste sluta skriva så mycket.

Bjuder på två bilder från idag, puss på sötaste Tina!

   

<3 / jasmin, well it goes like this.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0