set the fire to the third bar

Efter 4 teèkoppar & en massa grumblande under mitt täcke så mår jag bättre.
Ikväll har min katt tröstat mig, haha. Hon är så söt.
Och snart fyller den lilla gammelfian 6 år. Eller snart & snart.
Om några månader, men för mig är hon då fortfarande lika liten som alltid.
Det finaste med hon är att hon försöker verkligen trösta en.
Om jag ligger i min säng & gråter, som tidigare då jag låg på mage.
Eftersom jag inte hade några händer fria eller nåt ansikte hon kunde stryka sig mot,
så la hon sig på min rygg och kurrade där istället. Sjukt go! ♥


Men jag är iaf sjuk. Så ingen skola idag, & inte imorgon heller.
Det blir på onsdag istället, om inte febern gått över far jag dit och gör provet ändå.
Åh, jag hatar att vara sjuk. Speciellt att ha hosta, det är så sjukt jobbigt. 
Jag längtar till helgen, om jag nu är frisk för då kommer nog Nathalie hem.
Jag längtar efter hennes närhet, jag tror inte jag kan beskriva hur mycket jag saknar henne.
I'm miles from where you are, I lay down on the cold ground.
I pray that something picks me up and sets me down in your warm arms. 
Kom hem, pärlan min. ♥

Och jag saknar Jennifer, jag känner mig så svag när du inte är i Arjeplog.
Du är ju min trygghet här, & överallt. 
Hoppas du får ett toppenlov. ♥

Iaf, idag har jag bara tagit det lugnt.
För finns det nåt annat att göra? Nej.
Men jag har sett typ New Moon 3 ggr och snart blir den en fjärde.
Jag kan inte tröttna på filmen! Och jag har sett extramatrialet några gånger med.
Hehe..
Sen har jag druckit teè & dragit fötterna efter golvet efter nåt intressant.
Det är verkligen tråkigt att vara ensam hemma.
Speciell när jag inte har nån matlust, så jag kan inte äta.
Men! Jag har tittat på lite böcker. Ska nog klicka hem några av Nicholas Sparks.
Det är han som skrivit "The Notebook" & "A walk to remember".
Och några fler böcker han skrivit:
My sister's keeper.
Dear John.
The Last Song.

Sen massa andra, men The Last Song kommer ju ut närsomhelst.
Med Miley Cyrus i en av huvudrollerna.
Och Dear John kommer också ut snart, med Amanda Seyfried & Channing Tatum som hr.
Längtar tills jag får se dom, för dom verkar riktigt bra!

Men nu ska jag sätta igång New Moon & mysa ner mig i sängen med alla mina kuddar.
Puss.


<3 / jasmin, keep holding on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0