now dance fucker dance.

Ingen skola idag, varför feber varför?!
Ajja, jag får helt enkelt göra provet nån annan dag. Attans.
Jag orkar inte skjuta upp provet längre. 

Men eftersom jag är sjuk så finns det inte mycket att göra.
Typ traska runt här hemma & äta saker?
Läs saker som mat. Hehe.
Men Nathalie kommer hem idag, om hon inte redan är hemma?
Men jag slår vad om att pappa inte släpper ut mig!
Så det är ju härligt, och jag har en sprängande huvudvärk.
Det är så sköööönt. Not, heh. Jag är ironisk.
Och förresten, så har jag inte haft pengar på mobilen på några dagar.
That's why jag inte svarat, fast jag hade nog ändå inte svarat. Haha.
Men nu har jag pengar. Så, kör erat race. Men jag kommer nog inte svara.
Åh, jag har tråkigt. Jag vill ut men då kommer jag nog bara bli ännu sjukare.
Men jag kan säga vad jag gjort idag;
Jobbat i matteboken.
Spelat innebandy i källaren.
Ätit plättar.
Sett film.
Lekt med min katt.

Jäklar vad mycket vettigt jag gjort. Pfft..

"Anybody who's ever been broken up with or had their heart stept on, ripped out of them.
You question everything that you have based your whole life on. It's like, is anything real?
Because nothing can be more real than this and now i'm wrong." - Kristen Stewart.


<3 / jasmin, and this pain will die, somehow,somewhere just try.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0