nothing compares to you darling

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, kan inte plugga nu för då kommer jag somna.
Jag är sjukt trött idag, jobbigt med lång skoldag idag. Så nu blir det duschen för att piggna till.
Men annars kan jag säga att jag & världens goaste Emma hade extremt kul på idrotten idag.
Det var valfritt, så vi tog längdskidor. Tog varsin hockeyhjäm & åkte nerför snöhögar.
Sjukt kul! Det var länge sen jag skrattade så mycket, Emma gör mig alltid så glad. ♥
Sen när vi skulle lägga tillbaka skidorna (dom är på nån slags hylla),
så rev först Emma ner alla skidor & sen la hon upp dom, sen gick jag & rev ner dom igen.
Hahaha, jag fick flera i huvudet så då var det ju tur att jag hade hjälm.

Men nu har jag inte tid till att sitta & blogga, ska störa Tina & Emil senare.
Ser väl om jag upptaderar senare, puss.



Min snygging, ♥


<3 / jasmin, now dance fucker dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0