meet me halfway

Har just ätit middag & snart ska jag duscha.
Idag efter skolan for jag & Emma till gymmet.
Sen kom Malin & Helena dit, vi gymmade en timma.
Det var jobbigt då det ville, men annars var det sjukt skönt.
Idag när jag kom hem, så hade jag fått en ny munktröja av mamma.
Den var lite stor, men den funkar för min del. :-)

Ikväll hoppas jag att jag ska träffa Tina en stund.
Sen ska jag hem till Helena & plugga! Vi ska nog baka och sånt, så det blir great. :-) ♥
Men nu finns det inte mycket mer att skriva, upptaderar kanske senare.
Puss.

& Sandra kom förresten också förbi gymmet en sväng, sötnöt!



<3 / jasmin, i'm only gonna break your heart.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag kom åxå till gymmet.

2010-03-17 @ 17:53:59
URL: http://barrajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0