Helena Westerlund Johansson.♥

Jag måste även tillägga att Helena var en jätte duktig målvakt.
Även fast du släppte in alla bollar så var du så duktig så.
Förlåt för jag skällde på dig och så, men tävlingsinstikten tog över.
Du var världsbäst idag!



Du vet att jag finns för dig hela tiden.
Ring, även fast jag sover. Skriv ett sms.
Jag kan komma till dig. Hela tiden.
Jag tror faktiskt jag är ganska beroende av dig.
För jag vill träffa dig hela tiden.
Får jag inte träffa dig på en dag, känns det inte rätt!
Vi har väldigt olika åsikter. Vi kan bli sura på varandra.
Vi kan bråka, men vad gör inte bästa vänner?
Jag vet att du alltid kommer ställa upp för mig.
Så därför finns jag för dig - i vått & torrt. Alltid.
Jag beundrar dig för du är så stark. Du är den starkaste personen jag känner.
Jag kan inte hindra mina tårar då jag tänker på hur mycket du gått igenom.
Att du orkar. Jag vill vara lika stark som du!
Jag önskar att jag kunnit vara där för dig hela tiden.
Om jag bara varit där och torkat dina tårar. Sagt att allting ska bli bra.
Men nu ska jag ta igen tiden då jag inte var där.
Hon vet verkligen inte vad hon missar. Hon är väl för inne i röklukten.
Men du vet, det kommer alltid vara du&jag.
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska ta mig till när du åker efter nian.
Hur ska jag klara mig utan min egna lilla minimamma?
Du är bäst, du är snyggast, du är underbarast.
Och jag älskar din nya missfärgade hårfärg.
Ta vara på varenda komplimang du får.
För du är värd så mycket & mer.
Jag älskar dig, alltid vi. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0