why did you have to go

Kvällen har inte varit så himla mycket att hurra för.
Men nog har jag skrattat och haft trevligt, men det kunde ha varit lite mer fartfyllt.
Men efter maten for vi iaf ut och skulle spela fotboll.
Men vi lyckades inte samla ihop nå gäng, haha.
Så då cyklade vi och träffade några men inget hände där heller.
Så då for jag, Jocke & Jim till Shell och köpte godis och hyrde film.
Filmen såg vi hos Tony och den sög. Eller nja, den var bara konstig.
Jag fattade typ inget av den, och det gjorde nog inte dom heller.
Sen satt dom bara och nördade sig framför datorn som vanligt.
Så då gick jag hem, och nu sitter jag här. Ska äta lite och kolla en film.
Sen tror jag att jag hoppar in i duschen, jag orkar inte sova.
Haha, det är ju sommarlov så jag ska passa på att vara vaken.
Imorron eller rättare sagt idag blir det nog att vara med Mimsen.
Vilket blir skoj eftersom det var ett bra tag sen.
Hörs, hej! :)

<3 / jasmin, away from home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0