forever

Jaha, så nu är det äntligen sommarlov? Sjukt skönt!
Men som sagt har jag deppat ihop för Snäckan åkt hem.
Men jag ska försöka rycka upp mig för Malin kommer på middag ikväll.
Och sen ska jag nog vara med hela röset där.
Sen är jag så sjukt glad över att Jim & Jocke är hemma.
Dom tokpojkarna gör allting så mycket bättre.
Så ikväll blir det iaf grillat och jag är sjukt hungrig redan nu.
Skolavslutningen var väldigt fin och jag fick anstränga mig för att hålla tårarna inne.
Kvällen spenderades med Emma, Helena & Snäckan!
Och det var toppen. Jag hade sjukt kul och det måste göras om!
Vid två skildes jag från världens bästa för hon skulle hem och packa.
Och jag saknar dig redan, men några veckor. Sen syns vi.
Åh, det är så himla tomt utan dig..
Så det var gårdagen! Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss :)

<3 / jasmin, our lips can touch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0