Ytterhogdal

Ja, nu efter många dryga busstimmar är jag framme.
Orkar inte riktigt gå igenom vad jag gjort nu den lilla tiden jag varit här.
Men idag shoppade iaf jag och Jennifer loss! :)
Det sved i plånboken men det var det värt, för jag är grymt nöjd!
Eftersom jag glömde kameran kommer jag inte kunna ta nå kort.
Men jag kan iaf säga vad jag köpt.

Jeansleggins - Bikbok 199 kr.
Jeansleggins Ginatricot 99 kr.
Jeansleggins Vila 50 kr.
Magtröja (haha!) Monki 99 kr.
Parfym, CanCan. Sense 349 kr.
Parfym, PinkSugar. Åhlens 199 kr.
Mascara Sense 115 kr.
Shorts Ginatricot 100 kr.
5 par trosor Ginatricot 180 kr.

Och två kartonger jordgubbar!
Som vi snart ska äta, sen ska vi sova i husvagnen.
Mysigt värre. Hoppas ni har det bra, för jag har det toppen.
För jag har äntligen fått krama om min efterlängtade stjärna.
Hörs, hejdå!

<3 / jasmin, i'm standing were you left me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0