I used to dream about

Jag måste bara få meddela alla som bryr sig att jag vänt på dygnet.
Fattar ni nu att jag har övernatuliga krafter? För vem fan kan vända dygnet? ;)
Men annars så har jag ätit en skål fiskbullar och klippt gräsmattan.
Väldigt,väldigt intressant ellerhur? :) Så kvällen planer blir Tina & My.
Tror jag, om nu Tina orkar eftersom den lilla tösen är trött efter jobbet..
Men sen ska jag nog sova hos Helena och försöka hantera mina krafter.
Ska vända tillbaka dygnet förstår ni, för det är mindre än en vecka kvar tills jag börjar jobba.
Kanske bra trots allt, jag måste börja göra nåt vettigt med mitt liv.
Och då låter "tjäna pengar" mycket väl vettigt.
Men nu ska jag se en film, sen funderar jag på att springa och bränna lite fett.
Hörs sen, puss. :)





<3 / jasmin, if i could just see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0