MEN JAA!

VINST MOT ARVIDSJAUR! Och hur känns det? Bra som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Även fast vi förlorade mot ÄckelBoden (förlåt sandra) så är jag så sjukt glad.
Jag har ont i hela kroppen och är helt slut, men inget kan få mig på dåligt humör just nu!
Ikväll blir det Melodifestivalen med världens bästa Jennifer/Snäckan.
Sen är jag på topphumör för jag såg att Malin skrivit en sån ball dikt om mig. Tack sötunge! :)



Men nu ska jag slänga i mig nå käk. HADE!





'"Jasmin är en sol,
hon borde sitta på en stol.
överskottenergi som hon har,
så hon springer och far.
Ta det lungt vännen min,
så kommer många snart bli bara din.
du är en supergo söt tjej.
som alltid hälsar och säger hej.
Du är bra min lilla flicka,
nu kan ja inte rimma mer för jag fick hicka."


<3 / jasmin, i'd give up forever to touch you.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag är sämst!

2010-02-06 @ 18:34:24
Postat av: sandra

hur ska jag tolka de där?

2010-02-06 @ 18:43:03
URL: http://barrajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0