is it worth it?

Idag har det bara varit en vanlig skoldag. Jag gjorde Soprovet idag. Det gick väl...bra? Hoppas jag iaf.
Men annars så drog jag och Emma till bibblan på lunchrasten, jag lämnade igen ett antal böcker.
Och vi lånade massa filmer och jag några böcker. Så nu klarar jag mig ihelgen!
Slutade ganska tidigt idag så då for jag,Emma & Sandra hem till mig och såg två filmer.
Eller nästan två filmer iaf. Sandra for tidigast för hon skulle väl äta eller nå.
Och sen såg jag och Emma resten av den andra filmen och åt pizza till det.

Sen var Emma också tvungen att fara så då lämnade hon mig ensam här.
Och sen efter det gjorde jag..ingenting? Eller jo, jag läste lite. Hehe.
Jag har blivit beroende av att läsa. (eller det är jag alltid om det är en bra bok).
Men jag läser hela tiden! I skolan & hemma. Inte borta. Men jag hade kunnat gjort det!
Har typ inget att plugga till ikväll, typ lite franskaläxa..? Inte så värst svårt.
Finaste Nathalie är ju förresten i Arjeplog. Så vi ser väl om jag träffar hon en sväng ikväll.
Annars blir det att sova och dricka te. Min hals har fortfarande inte återhämtat sig.
Jag kanske inte ens är med på idrotten imorron..

Men nu ska jag gå och göra nåt vettigare än att skriva på bloggen, hehe..
Hörs.


<3 / jasmin, i just cant get you off my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0