duktig flicka

Nu har jag städat hela mitt rum. Det blev inte "städa lite" utan det blev "städa mycket".
Ändå bra. Nu får vi bara se hur länge jag kan hålla det städat.
Jag har iallafall: 
Dammsugit.
Skurat golvet.
Dammtorkat. 
Tvättat kläder. 
Hängt upp kläder
Renbäddat. 
Städat garderoben
Sorterat böcker. 

Det finns en hel del jag måste slänga ut ur garderoben. Den börjar bli full. 
Men ändå tycker jag att jag har inget att ha på mig..? 
Och fan vad det låg böcker överallt. Jag måste sluta läsa, hehe. 
Men nu håller jag iallafall på att läsa en diktsamling från hela världen. En väldigt tjock bok. 
Och såklart, Twilight. Om jag kunde drömma. 
Jag har börjat om på hela serien, vet inte hur många gånger jag läst serien. 
Men, jag säger som Snäckan : Twilight är kärlek. 

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det att hjälpa mamma med middagen. 
Ni får ha det så bra. Pussss!
Bjuder på en bild på min katt, bara för att Emil och Pontus tyckte den var jääätte söt. 




<3 / jasmin, this is how you remind me
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0