det lilla som vi alla vet.

Just nu sitter jag här med lilla Emma och hon flamsar på som vanligt.
Ikväll ska vi nog hyra film och mysa på, men jag tror att vi ska förbi gamla en sväng och hälsa på Tina & Emil.
Så Jennifer, hör av dig. Jag vill träffa dig ikväll, snuttan. ♥
Men nu ska jag vara social med Emma, bjuder på en dagens. Puss!

Och förresten så vill jag slita bort dammet från stämbanden, och sjunga igen!
Dom har ju rostat för jag inte använt dom på ett tag, haha!


Humör:
Bäst!
Plus: Emma. ♥
Minus: Brännmärket på halsen.
Kläder: Jeans, baslinne & kofta.
Hur är ditt liv: Knepigtttt!
Vill ha:
Planer: Mys med Emmapemma, sen Tina&Emil. :)
Dagens måste: Brottas!
Händelse: Att jag brände mig på plattången.
Saknad: Nathalie. ♥
Ser fram emot: Morgondagen.


<3 / jasmin, allt som jag hör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0