you say

Det var ett tag sen jag upptaderade men ska försöka bli bättre.
Ska be Helena fixa till min header :P Sen kommer jag nog igång igen! :D
Igår hände ganska mycket, orkar inte ta upp det här i bloggen.
Men jag fyllde iaf år i Tisdags! Haha, nu är jag äntligen fjortis på riktigt! :)

Men just nu så ligger min bebis och sussar i sängen medans jag spelar musik.
Ikväll blir det nog filmmaraton! Det är då vad jag och Nathalie har tänkt så ja.
Men nu ska jag gå och smörja in händerna med desinfektionvätska, haha!


Ha det bra :)


<3 / jasmin, why did you have to go?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du lovade att du skulle uppdatera varje dag! Jag vill veta vad min prinsessa har för sig för hyss ;) <3 saknar dig!

2009-09-07 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0