tonight you're falling in love

Hejsan. :)
 Okej, jag kan inte säga att jag nyss kom hem denna gång,
jag orkade helt enkelt inte blogga direkt jag kom innanför dörren.

Men iaf, idag..skolan gick ju på som vanligt och sen slutade vi ganska tidigt.
Så då gick jag,Emma & Sandra hem till mig för att hämta pengar.
& då såg jag att mitt paket från Accessora kommit!
Och där låg mitt Carpe Diem armband & Helenas present. :)
Lägger upp en bild senare, kanske.

Sen så gick vi till Kalles och köpte massa pk och och typ hade nån jäkladrickmaraton. x)
Men kul var det iaf! Vi satt där tills det var dags för Emma att gå till bussen. :)

Och då gick jag hem. Så nu sitter jag här och möglar framför datorn.
Klockan sju är det nå äckelkonfaskit.. ååh, palla..

Och jo, jag har pratat med pappa om när vi ska göra om mitt rum .
& han säger att innan jag far till Thailand kan vi fara och kolla på lite tapeter och möbler & så.
Så då när jag kommer hem är förmodligen mitt rum fräsht och snyggt!
Och förhoppningsvis så är garderoben urstädad från alla gamla unka kläder, så jag får plats med mina nya! ;)

Äsch. Nu ska jag gå och äta. :)


förresten! Jag saknar min babe jätte mycket idag! Jävla bitchar får inte ta dig ifrån mig, haha! ;) ♥




HA DE BRA

 

<3 / jasmin , cause i'm not your princess, this aint a fairytale.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0